Regulamin zwrotu towaru obowiązujący w hurtowni P.Plast
1. Zwroty muszą być uzgodnione z działem handlowym .
(nie wszystkie produkty można zwracać ***)
2. Towar musi być czysty, kompletny i posegregowany) .
3. Przed dokonaniem zwrotu należy wypełnić protokół zwrotu towaru*
1. Zwroty muszą być uzgodnione z działem handlowym .
(nie wszystkie produkty można zwracać ***)
2. Towar musi być czysty, kompletny i posegregowany) .
3. Przed dokonaniem zwrotu należy wypełnić protokół zwrotu towaru*
(nazwa towaru, numer faktury lub wz wg której dany towar został zakupiony).
4. Wypełniony formularz, z czytelnym podpisem klienta oraz datą zwrotu , należy dostarczyć wraz z towarem na magazyn.
5. Magazyn sprawdza towar pod względem jakościowym i ilościowym.
6. Po sprawdzeniu przez magazyn, protokół należy dostarczyć do handlowca, który wystawi korektę.
4. Wypełniony formularz, z czytelnym podpisem klienta oraz datą zwrotu , należy dostarczyć wraz z towarem na magazyn.
5. Magazyn sprawdza towar pod względem jakościowym i ilościowym.
6. Po sprawdzeniu przez magazyn, protokół należy dostarczyć do handlowca, który wystawi korektę.